torsdag 16 juni 2011

Nästa läsår

Nu har jag rensat bort alla läxor och nästan alla dokument som rörde detta läsåret - ert år som tvåor.

För de nyfikna och eller ambitiösa har jag länkat till kursplanerna för de kurser ni ska läsa för mig nästa läsår under Dokument Karolina: historia B, internationella relationer och projektarbete.

Glöm inte bort projektarbete helt under sommaren för så fort vi, Camilla och jag, ser er i augusti så kommer vi att börja "jaga" er.

Jag lämnade uppgiften om Malmö och andra världskriget eftersom vi ska ta upp det till hösten och jag har lagt ut dokumentet med råd och tips om uppsatsskrivning som jag gick igenom i veckan.

Trevligt lov!


Bilden heter Sommerblumen01, den är tagen av A. Gundelach och får användas under en Creative Commons licens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar