tisdag 14 september 2010

Tisdag v.37

Idag är jag hemma. Efter att ni har gjort er Lumosity-övning (ca. 15 minuter) går ni och tar er Progress Gold, öppnar kapitel 2 och arbetar på med text och övningar där. Börja från början och jobba framåt helt enkelt.

På svenskan lämnar ni in läxan som ni hade till i måndags. Om ni inte har vikarie kan ni lämna den i brevlådan utanför mitt rum. Därefter öppnar ni mitt dokument om filmanalys. I detta dokument tar jag upp saker man kan titta på när man ska göra en filmanalys (iaktta, beskriv vad ni ser, ge exempel). Vi ska titta på film i nästa vecka där ni ska få utgå från den här analysen. Läs igenom dokumentet och gå sedan igenom den bit för med varandra för att försäkra er om att ni förstår. Skriv upp frågor på det som är otydligt så att ni är förberedda på att fråga mig om det i nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar