söndag 9 januari 2011

Influensan

Hej på er!

Jag har lyckats få influensan och är därför inte på plats idag. Jag hoppas jag kan komma på tisdag eller onsdag. På torsdag flyger jag (förhoppningsvis) till London för att delta i en IKT-mässa där, och kommer hem på fredagen.

I och med att jag är sjuk och vi ska börja med något helt nytt, är det svårt att sätta igång. Det ni kan göra är följande:
  • Titta igenom min presentation lite längre ner här på sidan för att jogga minnet
  • Förklara så gott ni kan för de som inte var där vad det rör sig om
  • Bilda grupper! Karolina och jag har pratat och det bästa antalet är tre personer per grupp. Sikta på det. Ni som har svenska som andraspråk tillsammans bör bilda en grupp, och ni som har överlevnadskurs tillsammans får gärna bilda grupper med varandra, eftersom ni kommer att vara borta v. 12. Det kan vara praktiskt.
Maila mig era förslag på grupper under dagen. Mycket mer kan ni inte göra i nuläget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar