tisdag 5 oktober 2010

Prov i filmanalys

Gott folk! Hoppas ni har gillat filmen. Själv tyckte jag den var rätt spännande och det var lite roligt att just den lagen vi pratat om (när man förolämpar folk) användes vid Axvalla Ting. Fast jag undrar om man fick lov att låta någon annan slåss för en?

I alla fall, för att alla ska kunna göra provet samtidigt har jag lånat två lektionstimmar av Karolina på torsdageftermiddag: 12.15-14.25. Jag ger tillbaka i form av två engelsklektioner under v.42. Ta med er fulladdade datorer på torsdag (gärna egna hörsnäckor), samt de anteckningar ni tagit kring filmen. Lathunden i filmanalys tar jag med mig. Man måste sitta hela tiden och man får inte använda sin dator när man är färdig med provet (sorry, det skulle vara för lockande:)).

Jag har Philips analys i min mailbox och ska titta på den imorgon hemifrån. En grupp till, Rami (?) skickade sin tillmig men jag tryckte ut den och har den därför på mitt skrivbord (mitt riktiga) i skolan och kommer inte åt den. Skicka den igen om ni vill att jag ska titta på den imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar