torsdag 17 november 2011

I morgon fredag på svenskan...

Karolina bör kunna släppa in er även om ni är lite tidiga, sedan kommer Mostafa att komma och sitta hos er när ni skriver vidare på era prov, eller jobba med era histroieuppsatser. Ni som bara skriver historia får också vara tysta så att Mostafa vet vad som gäller för alla så att säga. Jag har skrivit så här till Mostafa:

Hej!
Jag har en del treor som kommer och skriver färdigt prov i morgon. De är självgående, och kommer och sitta och fila färdigt på sina uppsatser. Om någon av dem vill gå ut och läsa sina texter högt för att höra om det låter rätt och bra, så är det också okej. Då får du gärna gå och öppna en glasbubbla till dem. 
Lektionen är 9.50-10.30, men Karolina har kanske släppt in dem tidigare och det är okej. Du kan bara skriva på en lapp vem som varit där, och när. 
De får maila mig
De får vara på Internet
De får SMS:a mig
De får lyssna på musik (hörlurar finns)
Men, det är inte meningen att de ska sitta och prata med varandra utan det ska vara tyst i klassrummet.  
Du behöver i stort sett bara vara där. Släpp in om de är sena, och om det är någon annan i klassen som vill komma och jobba med sina historiearbeten så går det också bra. Vi har det rätt "fritt". Jag skriver detta på deras blogg också så att de vet vilken information du fått.
Hälsningar och tack, Camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar