måndag 21 november 2011

Morgondagen - svenska

Jag trodde vi hade svenska i morgon, men det har vi inte utan det är dags för naturkunskap:( Om man vill läsa igenom och komplettera sin textanalys (den ni skrev i torsdags och fredags) ytterligare kan ni göra det på torsdag, och så bedömer jag sen.

På fredag går jag igenom vad ni ska tänka på när det gäller fotnoter!

På onsdag är jag också på SACO-mässan för att locka folk att bli lärare (Skolverkets monter tror jag, eller För Det Vidare). Kom gärna förbi och säg hej:)

Förklaring till dålig sömn: tydligen ska bebismammor ha ett hormon som gör att man behöver mindre sömn, och gör en väldigt lättväckt (så att man märker av den lille bebisen). För EN DEL, aktiveras detta fina hormon redan tidigt under graviditeten. Så man får bara GILLA LÄGET. Om ni ser mig sova i något hörn, skicka hem mig!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar