fredag 27 maj 2011

Till er som har danska!

Jag kontaktade läraren som ska pröva er i danska för att berätta lite om de farhågor som både ettorna och ni har berättat om. Jag fick det här svaret:
Jag fått listan från Christine på vilket betyg hon hade satt före slutprovet - några elever står till IG, så där finns ju en chans att klara G. Klart att jag inte baserar allt på slutprovet, och vi förstår självklart att eleverna inte har fått någon lektionstid sedan påsk. Ett par elever har hört av sig och är nöjda med det betyget Christine har satt. Jag litar på hennes omdöme och ändrar inga MVG till IG...!
Jag mailar eleverna direkte med vad de ska titta på till provet. Fick lista av Edward.
Det viktiga här tycker jag är den sista meningen. Den innebär att ni måste KOLLA ERA PEDNET för att inte missa när Liselotte skickar ut instruktioner. Glöm inte att göra detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar